اختتامیه ای برای تولید
افتتاحیه ای برای نشر
اختتامیه پنجمین جشنواره هنر مقاومت به منزلگاه اختتامیه رسید.
اما این، آخرین منزلگاه برای اهالی آن جشنواره نخواهد بود. پنجمین جشنواره هنر مقاومت عموماً و بخش پوستر و تبلیغات شهری آن خصوصاً، بر پایه توانمندی و ظرفیت های یک شبکه مردمی در کشور به انجام رسید.
و شاید بتوان گفت مهمترین تفاوت این جشنواره با جشنواره های دیگر، همین بدنه ی مردمی است.
بدنه ای جوان و هنرمند که از سیاستگذاری گرفته تا اجرائیات و از آموزش گرفته تا تأمین محتوا و تولید هنری را بر عهده داشتند.
اینک همین جمع جوان و مردمی می تواند به نشر صدها اثر تجسمی بپردازد که متضمن بازخوانی گفتمان انقلاب و افتخارات حاصل از آن، نقد از درون نظام اسلامی و رسوا کننده ی تفکرات و جریانات زالو صفتی است که خون مردم رنج کشیده را مکیده اند.
باید با این آثار به مردم قوت قلب داده و آبروی انقلابی نماهای پرتوقع را ببریم.
و این، تازه ابتدای راه است.

مخاطب خداقوت رهبر انقلاب باشیم

رهبر معظم انقلاب اسلامی، خداقوتی مستقیم و جانانه به کسانی گفتند که دست اندرکار برگزاری و خلق آثار و نمایش آن در پنجمین جشنواره هنر مقاومت بوده اند. و فرمودند:((به عهد خود وفا کردید)). بدیهی است این خدا قوت، که از زبان ولی خدا جاری گردیده، در بستر زمان همچنان جاری خواهد بود و شامل حال کسانی خواهد شد که به هر نحوی ‌به نشر و نمایش این آثار بپردازند. هر کس گروه مجازی یا تابلوی اعلانات یا شیشه مغازه ای دارد و می تواند این آثار و پیام آن را بین اهل محله، مسجد، دانشگاه، هیئت، بازار، فامیل یا خانواده خود نشر دهد بدون شک مشمول این گواهی رهبرش خواهد شد که: ((به عهد خود وفا کردید)) .
بخشی از این آثار در سایت #نهضت_مردمی_پوستر_انقلاب به آدرس www.Postermovement.com قابل دسترس است و بقیه آثار نیز به آن افزوده خواهد شد.
چنانچه مجالی باشد، ان شاءالله در پست های آینده، نگاهی به برخی از آثار خواهم داشت.