سید محمدرضا میری در برنامه تلویزیونی ثریا، ویژه برنامه‌ی هنر انقلاب:

سلام و احترامی ویژه تقدیم می‌کنم خدمت خانواده محترم شهدا و ایثارگران، به ویژه خانواده‌ی محترم شهدای مدافع حرم که قطعا اگر جوشش و هنری هست، اگر آثاری تولید می‌شود و ذوق و قریحه‌ای وجود دارد مدیون این خانواده‌های بزرگوار و ایثارگر است.

چند سالی هست که توفیق داریم در نهضت مردمی پوستر انقلاب خدمتگزار دوستان باشیم. حرکتی که از سال ۸۸ با این میثاق آغاز شد -و الحمدلله هنوز دوستان ما و ما به آن پایبندیم- که بتوانیم آثاری حرفه ای در حوزه‌ی گرافیک و ذیل فرمایشات رهبری و ضروریات جامعه تولید کنیم و در اختیار مردم قرار بدهیم. کاری که از ده الی دوازده طراح درسه چهار شهر شروع شد و الحمدلله هم اکنون در آخرین کارگاه کشوری که به لطف حضرت حجت بزرگترین لشگرکشی هنری در حوزه گرافیک بود، که نظیرش جز در جبهه انقلاب در جای دیگری وجود ندارد، قریب به نود طراح حرفه ای از دوازده شهر جمع شدند و پیرامون مساله‌ی وحدت به تولید اثر پرداختند و تقدیم مردم کردند.

به طور خلاصه می‍توان گفت حالا انقلاب و حضرت آقا شبکه‌ای دارند متشکل از ۲۰۰ طراح حرفه‌ای گرافیک و اساتید مجرب و پیشکسوت -که ما زیر سایه‌ی این بزرگواران حرکت می کنیم- و البته شبکه ای بسیار گسترده و گمنام از کسانی که در فضای مجازی و حقیقی و در مراکز فرهنگی و مساجد و مدارس به توزیع و اکران آثار می‌پردازند.

 

golmikh-news-041

golmikh-news-043

golmikh-news-042golmikh-news-044